Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs

Novi Sad
24.05.2018.
12:30 > 15:28
Izbor za direktora Departmana za fiziku, jedne od najbitnijih stručnih jedinica Prirodno-matematičkog fakulteta u Novom Sadu, prate sumnje na nepotizam i zastrašivanje zaposlenih, kao i poremećeni odnosi među kolegama koji imaju pravo glasa.

Komentari 163

  • Neinformisan

    21.06.2018 19:55
    Pitanje za "Miru": Kakve veze imaju "penzioneri" na Hemiji sa izborom direktora departmana za fiziku?
  • Vasa

    13.06.2018 13:07
    Rasplet
    I kakav je dalji razvoj dogadjaja?
  • M. D.

    06.06.2018 11:37
    Za M&D
    Hvala koleginice. Znam te puško kad si pištolj bila. Vidimo se na hodniku.
  • UNS-PMF

    06.06.2018 01:09
    @hemija
    Koliko studenti sa hemije znaju detalja o događanjima na departmanu pa to je strašno...ne mogu da verujem. Mislim stvarno ova prepucavanja "bivših studenata" su ispod svakog akademskog nivoa.
  • Deda

    02.06.2018 21:14
    Kraj
    Prestanite više da se krijete iza studenata i da ih koristite za vaše prljave igre. Prestanite više sa ovim besmislenim komentarima za dobrobit PMF-a. Učinite nešto da se dostojanstveno izvuče iz ovog blata, kao i svi zaposleni na njemu. A besmislene lekcije o pravopisu , a pri tom "koeginice" i sami pravite greške ostavite profesorima srpskog.
  • Koeginica

    02.06.2018 14:04
    Postovana "bivsa koleginice"
    Postovana "bivsa koleginice Miro" sa departmana za hemiju! Iskreno se nadam da to "bivsa" znaci da ste napustili studije i da ste odustali od akademske karijere jer bi bilo sramota da toliko nepismena osoba sebe naziva "akademskim gradjaninom". Da ste se vise bavili ucenjem a manje analiziranjem koja profesorka navija za kog tenisera i koja profesorka je gde putovala i razglabanjem o ostalim tracevima sa fakulteta, verovatno biste nabavili sebi neki zivot i izgradili sopstvenu karijeru i ne biste trosili vreme na razmatranje "moralnih aspekata statuta i zakona". Ovako, mogu da Vam preporucim odlicnu knjigu koji se zove "Pravopis i gramatika Srpskog jezika", radi se o gradivu koje se uci u osnovnoj skoli,uglavnom u nizim razredima! Sto se tice pomenutih profesora i profesorica,kao sadasnji student Departmana za hemiju,za njih imam samo reci hvale i po pitanju strucnosti i po pitanju ljudsko odnosa prema studentima! Puno Vas pozdravlja studentkinja PMF
  • Dokle vise

    02.06.2018 13:18
    @Istina
    Dokle vise tolike zlobe i blacenja? Sram da vas bude! Naukom je udruzenje koje je nastalo da okupi ljude iz razlicitih institucija koji se bave promocijom nauke i te najvece projekte koje je nauokm dobio su bili za Noc istrazivaca gde je ceo program i koncept, i jedan od glavnih razloga zasto su projekti dobijeni, bio Tijanina ideja. I posto su to evropski projekti svi dodeljeni budzeti uvek budu strogo opravdani i nista tu ne ide nikome u dzep vec za organizaciju dogadjaja koji privlace preko 20000 ljudi. Ne znate vise sta cete da pisete i kako da pljujete pa spinujete. Pogotovo sto je gomila ljudi sa ovog i drugih fakulteta clan i osnivac raznih udruzenja i apliciraju za razne projekte. Stvarno treba da vas je sramota. Dokle bre vise!?
    A vi sto zovete sebe Istina, Kiki i sta vec, hajde lepo jednom potpisite tu vasu "istinu" i to sto "odgovorno tvrdite" imenom i prezimenom pa da oni koje blatite mogu na to da odgovore.
  • Istina

    02.06.2018 08:38
    Poštenjačine
    NauKom je udruženje naučnih komunikatora. Pogledajte na google ko su osnivači. NauKom je dobio 40.000 evra preko Horizonta gde je aplikant i PMF. Sukob intetesa? Mislite o tome...
  • Vasa

    30.05.2018 18:09
    naucni doprinos
    Zanimljivo kako prof. Cvejic naprasno ozivljava naucni rad u casopisu gde je gostujuci uredjivac a na preporuku bliskih COST prijatelja.
  • Mali Đokica

    30.05.2018 15:40
    svi smo jadni
    Ne mogu da verujem da se na PMF-u na fizici međuljudski odnosi na ovom nivou. I to među visokoobrazovnim ljudima. Lično ne podržavam ni jednu ni drugu. Razlike nema ili možda, možda jedna. Zar taj fakultet nema sindikat? Zašto se članovi ne oglase i izjasne o svemu? Možda i oni koji ne pripadaju tom miljeu i koje ministarstvo i ne prepoznaje, a rade na fakultetu, imaju šta da kažu.Da li se njihova reč može bar negde čuti, jer ni ovde ih očigledno nema. Pa gde vas sve ovo vodi ako zabijate glavu u pesak. Svi smo mi jadni, gde god da smo zaposleni.
  • U ime nauke

    29.05.2018 21:20
    mera
    A ja mislila da su naucna postignuca merljiva objavljenim radovima tj. bodovima koje oni nose, napisanim knjigama....a ono
  • Grrrrr!!!!

    29.05.2018 13:55
    @Radnik UNS
    Cinjenica da je prof. Prodanovic, kako ste napisali, jedini redovan profesor na celom UNS koji se usprotivio bahatosti i samovolji dekanice MPH upravo govori dosta o svim redovnim profesorima Univerziteta: grupa beskicmenjaka, uljuljkanih u svoje sigurne pozicije, zadovoljna stanjem stvari, koje, ocigledno, samo njima i slicnima odgovara... Normalni ljudi se gade svega sto se radi na UNS, ali normalni ljudi su, po svemu sudeci, u manjini i nisu u prilici da odlucuju o bilo cemu. Oni koji jesu, oni su unapred vec sve odlucili... Crno nam se pise...
  • Student

    29.05.2018 13:12
    Podrska profesorki Prodanovic
    Svaka cast profesorka!!! Toliko ste sada porasli u mojim ocima. Nadam se da cete uspeti da isterate pravdu.
  • Kumova slamčica

    29.05.2018 12:44
    Ima li još mesta
    u tom Habarovsku? Izgleda da bi ovo "potpaljivanje slamčice" moralo da prizove vatrogasce! Jer ako ni ovaj očigledan sukob ne promeša karte, za fizičare neće da valja.
  • Radnik UNS

    29.05.2018 00:22
    REDOVNI PROFESOR
    Tijana Prodanovic je jedan od retkih, ako ne i jedini, REDOVNI PROFESOR UNS koja se pobunila protiv osorog ponasanja DEKANA-lepe Milice. Bravo Tijana.
  • Psiho-Cijanid

    28.05.2018 21:38
    Jos uvek gajim nadu da ce pametni, mladi ljudi sa stavom - kakva je i Tijana - konacno dobiti priliku da nesto promene na bolje, pa bar malo. Bez toga smo stvarno ugasili! Bez toga nam samo ostaje da molimo Boga da nam deca jednog dana ne zavrse u sakama dekanki, njihovih kuma i drugih uvazenih profesorki, koje su sve do jedne neleceni psihijatrijski slucajevi. Izem ti autonomiju Univerziteta, koja ce nam ugrobariti sve sto iole vredi!
  • Milena

    28.05.2018 20:20
    Kad se neko toliko bori za odredjeni radno mesto, pri tom ne birajuci sredstva kako da dodje do njega, postaje zaista cudno i baca sumnju na sebe da postoji neki skriveni razlog, zasto?Citajuci komentare koji su uglavnom medjusobne optuzbe, slazem se sa gospodinom Penzionerom, jer je sad vec sve isuvise uzelo maha i tesko da ce se tek tako zavrsiti.
  • Ja

    28.05.2018 19:40
    Sramota
    Doticna dekanica je toliko glasanja na PMFu namestila da ovo uopste nije novost. Toliko se bahato ponasa da je verovatno srecna sto je u novinama.
  • Iljf i Petrov

    28.05.2018 18:06
    za Penzionera i Dekana
    Predlog Penzionera je stvarno dobar.

    Ipak, Dekan treba dobro da prouci slucaj druga Livreinova. Drug Livreinov je bio bezbrizni direktor velikog moskovskog preduzeca za nabavku senfa i drozdine. Jednoga dana su mu poslali mladog udarnika da pomogne u poslovanju. Da bi ga diskreditovao, drug Livreinov mu je na jedan dan prepustio sve svoje komplikovane poslove. Mladi udarnik je obisao sve magacine i prodavnice i ustanovio da u njima nema ni grama senfa, ni grama drozdine. Nakon toga, preduzece je posle dugo godina profunkcionisalo kako treba. A drug Livreinov, ah da, poslat je u Habarovsk da cepa karte u oblasnom bioskopu.

    Citajte Iljfa i Petrova.

    Ne menjajte kanal.
  • Penzioner

    28.05.2018 12:48
    Za g-dju Milicu Pavkov H.
    Postovana!
    Namerno se nisam predstavio,kako neko ne bi pomislio da se svrstavam ni na jednu stranu,a mislim da imam pravo da Vam se obratim.Molim Vas da ucinite nesto,kako bi ova hajka na PMF-prestala.Moj savet Vam je da javno podrzite koleginicu Prodanovic i naglasite da je to zbog pritiska javnosti.Objasnicu vam i zasto,postoje dva razloga
    1.Tim cinom bi ste,zaustavili ova pisanija,zatim ostavili prostora g-djici Prodanovic da u naredne tri godine,potvrdi ili ne ove optuzbe koje su ovde iznete.Ukoliko,ona ne potvrdi ove optuzbe i ispostavi se da sve sto je ovde napisano laz,Vas ugled ostaje ne ukaljan,a i ugled vase kume, koleginice Cvejic.Ako ste Vi stvarno cisti u svemu ovome,nema razloga za strah.
    Tri godine,koliko traje mandat direktora je jako kratak period.
    2.Produzavanjem ove agonije,vi sebe stavljate u jako los polozaj.Svima je jasno da je smenjivanje sefa katedre,nezakonito,zatim ne postovanje Statuta je takodje nezanito i jos mnogo toga.Cujem da su se i neke advokatske kancelarije jako zainteresovale za ovaj slucaj,bas zbog toga sto je tako medijski propracen.Javnost vas nece ostaviti na miru,a podrskom g-djici Prodanovic,vi u stvari dajete priliku da istina izadje na videlo.
    Ponavljam,ovo sve moze,ako Vi smatrate i znate da nista niste uradili protivno zakonu i moralu.No ako jeste,onda se spremite da snosite odgovornost.
    Srdacan pozdrav
  • U cudu

    28.05.2018 09:48
    To je isti onaj slucaj iz blica? Namestaju se pozicije, smenjuju se radnici i niko im nista ne moze?! Imaju autonomiju i sad mogu kako hoce! Jaooo kako mi je zao sto nisam na fakultetu, svom snagom bi se borila uz Tijanu! Ovo treba isterati do kraja!
  • Beca

    28.05.2018 08:09
    Ti koji ne ispunjavaju uslove za izbore, reizbore su najopasniji. To je prljavstina Univerziteta koje se hitno treba otarasiti da bi nam deca imala bolju buducnost...takvi kao planirani novi sef katedre, ako je istina ovo sto pise u Blicu da nema uslov za dalje napredovanje, a vec je reizabirana, ako imaju i malo morala, trunku savesti otisli bi sami. Ali ne, to sedi na Univerzitetu iako zna da ne zasluzuje tu poziciju. Normalan covek bi se pitao kako je to moguce. Pa eto lepo. Njih tu drze za donesenje odluka i glasanja. Takvi glasaju kako im se kaze jer ako se usprotive mogu da lete jer fakat trebaju da lete. I tako su oni zapravo ucenjeni, a posto nemaju kao sto rekoh ni morala niti savesti, kroje nam sudbinu i vrlo cesto njihovi glasovi budu odlucujuci. Nadam se i volela bih da to ne bude slucaj i ovde. Nadam se da ce Tijana uspeti da istera ovo do kraja jer ova njena borba nije samo borba za DF, nego citav Univerzitet u Srbiji jer ovakve stvari su postale svakodnevnica. Svaka cast za Tijanu koja je javno progovorila o ovome sto gledamo svaki dan, a cutimo.
  • Za dijasporca...

    28.05.2018 07:38
    ...i njemu slicne
    Zanimljivo je koliko profesori nemaju hrabrosti da jasno i glasno kazu jedni drugima sta misle, nego to rade krijuci se iza koje kakvih nadimaka u kometarima. Alo bre, Vi ste Uni profesori koji bi trebali biti primer...imate li vi kicmu? Kapiram da vas je sramota toga sto pisete, pa je frka potpisati se..onda se zapitajte sta radite na Uni. Vidim da se sada vodi prica u smeru Brnabicke...svi na Uni znaju da premijer, predsednik, ministar ( primer rektora u Kg) zbog autonomije koju Uni ima ne mogu apsolutno nista da ucine osim da javno osude. Stoga, ko god da ste, prestanite sa teorijama zavere u nedostatku argumenata. I da, nemojte nikad otkriti identitet, bolje da se ne zna ko ste...zbog vas i vama slicnih otisla sam sa Uni i sramota me je sto sam bila deo istog...vi sto gurate fokus na teorije zavere i sl. I time skrecete sa razloga celog ovog haosa, a to je nedopustivo ponasanje poslodavca jedne institucije, ste najveca steta...izmedju vas i Dragana J Vucicevica nema razlike....muka mi je!
  • Richard Rublev

    28.05.2018 04:04
    Pih! Pa ne dozvolite da prepiska usahne, kao kakav sterilan akademijski ud, kami vas zbogom moj metabolizam, sa tonu dinamita!
  • dijasporac

    27.05.2018 20:56
    U vec pomenutom Institutu za fiziku u Zemunu sede dva doktora sa istog univerziteta u USA kao i profesorka na novosadskom PMFu, oni ne da nisu dobili sansu da predaju na beogradskom Fizickom fakultetu nego ne mogu da dodju ni do medija da iznesu svoje neslaganje sa direktorom svog Instituta i sa rukovodstvom Fizickog fakulteta. Da li to ima veze sa tim da iza profesorke sa PMFa u Novom Sadu stoji aktuelna premijerka Srbije?
  • mr Science

    27.05.2018 14:13
    Kreativni haos
    Ovaj kreativni haos se mora rešiti tako da iz njega izadje ono najbolje! Kao bivši student mogu samo da se setim kreativnosti tadašnjih nastavnika na df. Potpuno je bezobzirno mešati prof. Tošića, prof. Kapora, prof. Škrinjara i ostale doajene fizike u NS. Svi gore pomenuti osim prof. Prodanović treba da se stide, a posebno dekanica jer je direktni naslednik gore pomenutih profesora. DF u NS se odaljio od svoje baze jer, pojedinim profesorima nastava fizike u oš i sš je samo nepotrebna aktivnost i mesto za sitna potkusurivanja. Smenjena šefica katedre je nadaleko cenjena kao pobornik vraćanja nastavnika oš i sš na katedru za metodiku nastave (uzgred rečeno nepostojeću, jer se mesta sa te katedre dele tamo gde je rodbinski potrebnije). Samo nekoliko profesora sa DF je pristalo da svojim aktivnostima animiraju učenike da zavole fiziku i postanu makar ljubitelji ove nauke. Delovanjem prof. Hrvojević, prof. Cvejić to sigurno nebi bili. Bilo kako bilo, fizika će ostati tu gde jeste, ali samo da znate u 21. veku ovako neće ići, svi sistemi koji nisu spremni na promenu biće ugašeni ili utišani da će samo postati puki izvršitelji nečijih naloga. Ovo je samo dokaz da se kolege iz drugih zemalja smeju i stalno pitaju iz kog razloga nama treba fizika , jer očito izbegavamo da je u stvarnom svetu upotrebimo. Nastavnici fizike iz oš i sš iz Srbije su se opredelili za promene, a vi šta više čekate?
  • mrva

    27.05.2018 13:48
    Zakuvali ga fizičari kao u nuklearnom reaktoru. Onaj ko je u pravu uglavnom ne treba da brine, mada pogrešan utisak kreiran u javnosti može nekada da boli. Sećate se kako je Ajnštajn odgovorio na onaj rad objavljen u cilju obaranja Teorije relativnosti pod nazivom (otprilike) "Sto autora protiv Ajnštajna"... - Da nisam u pravu bio bi dovoljan samo jedan! :)
  • Nepristrasan

    27.05.2018 08:12
    Citao sam jutros u Blicu clanak na istu temu. Posto je vest objavljena i u tom listu koji je po meni ipak malkice politicki obojen za razliku od ovog portala, mogu jedino da zakljucim da politika i vladajuce strukture s ovim nemaju ama bas nikakve veze. U pitanju je izgleda cist bezobrazluk, pohlepa, nepotizam, korupcija, nepostovanje zakona itd., a pravi razlozi su jos uvek nejasni. I ne bih se slozio kako je malopre receno da su to nevazne funkcije, pa ne bi dekan insistirao na izboru tacno odredjenog kandidata, mora da postoji neki interes. Nadam se da cemo biti svedoci rasvetljavanja okolnosti koje su bacile ljagu i sramotu na PMF.
    Pohvala za Portal i novinare 021.
  • dijasporac

    27.05.2018 06:47
    Sine, Srbija je otisla u onu stvar definitivno. Rasprava na carsafe o nekoj nevaznoj funkciji na nevaznom institutu relativno nevaznog fakulteta novosadskog univerziteta kao da je diskusija o Nobelovoj nagradi za fiziku a ne o ljudima koji su promasili struku (ko se jos i gde u Srbiji bavi savremenom fizikom, pravom naukom i istrazivackim radom) , 130 komentara na ovom clanku, u Blicu svaki drugi dan clanak o ovoj temi... a ovamo sa druge strane svaka druga diploma u Srbiji lazirana, svaki drugi doktorat plagijat, lazni doktorati iz UK i USA, naucni radovi se prevode, prepisuju i podmecu, mladi a talentovani na buljuke svake godine beze da se nikad ne vrate.
  • Ni jedna, ni druga

    27.05.2018 02:32
    Koje to tužne komplekse moraju obe da leče, kada su spremne da se, oko jedne toliko nevažne pozicije, svađaju na ovaj način? Izaberite onog trećeg/treću ili četvrtog/četvrtu, što je imao/imala manje glasova od ove dve, ali je ćutao/ćutala. Dosta je bilo bahatosti i "ja, ja, pa ja" mentaliteta. Dosta je jedan takav na Univerzitetu - ne treba više.
    Na toj katedri definitivno ima i previše zaposlenih, s obzirom na to da nemaju šta pametnije da rade do da se u radno i slobodno vreme prepucavaju preko kojekakvih portala i online magazina.
    Želim vam obema (ne)sreću u daljem radu!
  • Miodrag Krmar

    26.05.2018 23:08
    dragi ili draga Khm
    Nikakav problem nije pronaci mnostvo raznolikih i veselih pseudonima. Mnogo je teze pronaci argumente kojim bi se sopstveni stav odbranio. Nije mi jasno koji stav branite a pogresne pretpostavke o autorima priloga u prepisci su jeftin pokusaj zamene teze. Naostrite pero i argumentima dokazite ko u ovoj veseloj i sarolikoj prepisci nije u pravu.
  • Vojvosadjan

    26.05.2018 17:34
    Ma ..ebo školu, svi na pecanje!
  • khm

    26.05.2018 15:54
    Zao mi je Tijana
    Ovde pocinje da se javlja jedan puno veci problem koji u potpunosti baca u senku borbu jadne Tijane za pravdu: Krmaru i Rakicu ce uskoro ponestati inspiracija za pseudonime
  • Zarko

    26.05.2018 15:47
    Postovana profesorka Prodanovic, bolje da ste ostali u Americi, jer ova borba je preteska, te kumovske veze su svuda oko nas. Bio sam na jednom vasem predavanju i odusevljen sam sa nacinom na koji ste ga drzali, toliko jednostavno i razumljivo cak i za nas laike po pitanju vase oblasti. Zelim Vam da istrajete u ovoj borbi
  • Majka deteta

    26.05.2018 15:28
    Negujmo ljubav prema nauci
    Gospodo Insajderu bas lepo od vas sto nas i nasu decu koji uzivamo u festivalima nauke i takvim.dogadjajima gde se ljudi trude da.nam.priblize vasu visoku nauku nazivate prostim i prosecnim. Lepu poruku saljete. Bas zbog "velikih" naucnika sa jos vecim egoima i dignutim nosevima kojima je ispod casti da trose svoje vreme da pricaju sa nama obicnim smrtnicima na normalan nacin je i takav odnos drustva prema nauci pogotovo fizici koja je uvek bila najveci bauk. Zato su ljudi kao profesorica Prodanovic toliko osvezenje i zan nas i za nasu decu jer bez velikih reci uspeva da nam objasni velike stvari i prenese taj svoj ogromni entuzijazam na decu. Kada bi vise njenih kolega sislo sa svojih pijadestala i ugledalo se na nju bilo bi mnogo lepse.
  • Student Norveška

    26.05.2018 14:54
    Kao svršeni studen fizike, imam potrebu da dam komentar na ovaj tekst. Malo je reći da je sam tekst kao i izneta problematika jeziva. Ali kao što to obično i biva, situacija nije crno bela. Dekan fakulteta Milica Pavkov-Hrvojević je jedan izuzetno poštovan profesor i imala sam čast da bude jedan od mojih profesora. Iskreno mi je žao što se njeno ime sada provlači ovako po tabloidima. Dr Prodanović i dr Savić mi nisu ništa predavale i u tom smislu ne mogu izneti mišljenje o njima, kao profesorima. PMF je fakultet koji je oduvek bio prepun porodičnih odnosa, meni su čak predavala tri bračna para tokom studija. I to što su se dve profesorice okumile, jeste jedna sasvim uobičajena stvar, rekla bih. Moram reći da sam i sama bila žrtva rodbinskih odnosa, jer je profesorova ćerka poželela baš to mesto sa kojeg je, u dogovoru sa profesorima, trebalo da počnem da stvaram karijeru fizičara u nauci. To se nije desilo, i jeste jedan od razloga zbog kojeg sam i napustila zemlju. Kao posmatrač izdaleka, mišljenja sam da kumovske veze ovde nisu delovale kao što smo na to navikli. Tekst u Blicu ne odstupa od svog stila pisanja, a mnogi smo prestali i da ga otvaramo upravo zbog toga. Činjenica da se dr Prodanović obratila Blicu, govori prilično o njoj samoj.
  • Mica

    26.05.2018 14:34
    U trenutku kada je profesor Bratisalv Tosic smesten u zatvor (zbog isprovociranog verbalnog delikta, vezano za JB Tita), pri cemu niko nije stao na njegovu stranu, odsek za fiziku je trebalo zatvoriti. Zaposlene poslati u neku zemljoradnicku zadrugu. Prirodan sled je, da posle toga, dolaze Janjic, Petrovic, Veskovic,..., ovi sadasnji. Od tada, pa na delje, bilo je vaznu paziti sta kazes - a ne sta radis. Uzgred, pozivanje na naucne rezultate, svih ucesnika, je bez smisla, mada je Krmar najmanje los - cak solidan. Sve u svemu, duplo-golo.
  • Insajder

    26.05.2018 13:24
    Ceh
    Stigao na naplatu racun. Stari partijski kadrovi D. Peteovuc , I B ( jos od SKJ preko JUla i DS ) do M.Veskovica (DS sepurio se po part. Konvencijama) su negativnom selekcijom unistilu Departman za fiziku koji uzgred jos ima rejting u nauci zahvaljujuci nekolicini kvalitetnih i sa integritetom. E ti kadrovi tipa kuma ( Z C) kcerki ( K B) zetova (Zet D.Petrovica) nisu u stanju nista da urade a hoce vlast. Prodanovicka je hrabro otvorila temu samo je naporna samohvalimno studiranju u USA time moze da zaseni samo prostotu i potprosecne djake zabavljajuci ih naraznoraznim sajmovima i promocijama. Pametni objavljyju, ycestvuju u ozbiljnim projektima u inostranstvu a ne hvale se gde su zavrsilu. Uostalom hajde fizicari objavite koliko vam je bivsis studenata napolju
  • Sneza i Bilja

    26.05.2018 12:15
    Sta nam se tek desava na Medicinskom???
    Ti nit' mare za radove, niti za pacijente ...
  • Posmatrač

    26.05.2018 12:00
    Nekako je indikativno da se u ovoj temi ne raspravlja o menadžerskim sposobnostima kandidata za funkciju direktora, već o tome "ko je kome smestio", kumovskim odnosima, broju objavljenih radova i citiranosti, doktoratu u Americi i slično.
    Šta onda da zaključe obični ljudi (koji kao poreski obveznici i finansiraju sve to) osim da na pomenutom departmanu nema ni pametnih, ni poštenih... iako su svi sa zvučnim zvanjima i titulama. Još kad ti obični ljudi pomisle kako ova siromašna zemlja nema para za bacanje na fundamnetalne nauke... ova svađa će biti još besmislenija.
  • Djordje

    26.05.2018 11:25
    Kuma
    Zanimljivo je da dekanka ima potrebu da govori i koja su prava njene kume. Bilo bi mi logično da kaže ja smatram da nisam pogrešila zbog ovog i ovog razloga, ali zašto ima potrebu da brani kumu, ako već smatra da je ona kao dekan objektivna u ovoj situaciji.
  • Srdjan Rakic

    26.05.2018 08:25
    evo i mene
    Postovani citaoci, drago mi je da je ovaj tekst zavredio vise paznje od informacije da je neki lik bacio opusak na aerodromu. Ovo su najvaznije stvari u svakoj zemlji ali ne i kod nas. Do sada sam grickao semenke i citao, ali posto sam pomenut , pa rekoh da se i oglasim. Podrzavam onaj komentar "Spasimo PMF" ali bih ga prosirio na "Spasimo visoko skolstvo u Srbiji" (ako je ono uopste potrebno).
    Bio sam sef te sporne katedre, ali posto su mi stvari radjene iza ledja, pored svih odluka koje su zajednicki donete i pismeno verifikovane, podneo sam ostavku, verovatno jedinu u istoriji PMF-a.
    Svojim mladjim saradnicima uvek govorim da budu svoji, da rade, da se ne plase i da ce uvek imati pomoc i razumevanje postenih ljudi kojih ima na PMF-u. Najvise sam pomogao onima koji su sve ovo i izazvali i to svako zna. Mozda je to bila greska.
    Kao i moj cenjeni kolega Krmar, pozivam sve koji imaju sta da mi kazu da me mogu pronaci u sobi VI (Demonstracioni praktikum) u zgradi Departmana.
    P.S. Ponosam sam na mladje kolege kojima sam predavao, ali mi je i zao sto su neki podlegli pritiscima.

  • Mirjana Majstorovic

    26.05.2018 06:30
    @propagandista
    Postovani!
    Majka sam jednog od vasih studenata.Sinoc smo citali ovaj tekst i pricali o desavanjima na PMF.Sramotno je to sto se desava,a jos sramotnije to sto Vi radite.Ko je radnik,a ko neradnik,vrlo je lako proverljivo.Koliko ko ima radova itd.to je bitno,ali je bitnije sta studenti misle o svojim profesorima.Uvlacenjem u blato nekih ljudi,ne znam da li oni stoje iza ovoga ili ne(ali ako stoje svaka cast)govori vise o Vama,a njima podize samo ugled.Svojim komentarom,ako niste znali,cak i nama laicima,koji ne poznaju dobro prilike ste vrlo jasno objasnili ko je ko na tom fakultetu.Ne navlacite jos veci gnev na sebe,sto kolega,studenata ali i celokupne javnosti.G-djice Prodanovic i ostali,istrajte molim Vas u ovoj borbi,jer vasa pobeda ce mom detetu a i ostaloj deci dati jasnu poruku,da ce u buducnosti rad i trud,biti mnogo cenjeniji od kumovskih veza.Takodje,ja kao roditelj,cu imati prava da posavetujem moje dete da ostane ovde,a ne da cim zavrsi fakultet spakuje kofer i ode.Samo napred
  • Miodrag Krmar

    26.05.2018 00:12
    Draga Propagando
    Samo sam se dva puta oglasio u ovoj zabavi, za razliku od Propagandista i to punim imenom i prezimenom i na kraj pameti mi ne pada da pogadjam ko su drugi ucesnici da bih mogao da proverim jesu li neradnici i da li ja na bilo koji nacin nosim odgovornost za njihov nerad. Jedino za sebe odgovaram, a da ne bi bilo lose Propagande, savetujem radoznalcima da odu na Scopus i provere efekte moga nerada. Voleo bih da prvi sledeci ucesnik ove zabave pre nego sto krene da kvalifikuje nekoga kao radnika ili neradnika prvo iznese koliko je radova publikovao ili mozda koliko se afirmisao u nekom od ozbiljnijih naucnih centara u inostranstvu.
    Jos jedanput saljem poziv svima koji misle moje ime da potegnu u ovom slucaju da se okanu toga i dodju kod mene da kao ljudi popricamo. Zar nije mnogo lepse gledati se u oci sa zivim covekom nego se dopisivati sa bezimenim korespodentom. Pod zastitom pseudonima svako moze biti heroj i siriti Propagandu.
  • Propaganda

    25.05.2018 23:18
    Ova vest je izgleda postala privatna chat soba za Rakica, Krmara i njihovu ekipu neradnika skrivenih pod raznoraznim botovskim imenima. Eto, samo razmisljam
  • Dijaspora

    25.05.2018 22:23
    A da nju ne zaboravimo
    Dok dr S.A. sa katedre za opstu fiziku i gomilom radova ima bedno zvanje istrazivaca saradnika (mozda je avanzovao u naucnog saradnika) jer je "bezobrazan", gospodjici E. Dj. kuma krci put do doktora nauka, a sigurno, vrlo brzo i vanrednog profesora. Istina, namucila se, nije lako sa takvim sposobnostima i znanjem i zavrsenim profesorskim smerom doktorirati na istrazivackom smeru.
  • Kostunica

    25.05.2018 21:12
    Opet pitam
    Nesto razmisljam,ako dekanica odgovara za zakonitost rada na fakultetu i ona je funkcioner.Kuma nije.)Posto ovde ima ozbiljnih elemenata za krivicnu prijavu,znaci dekanica strada i ako bude prijava,dekanica nece moci da se kandiduje vise ni za jednu funkciju.Znaci Veljko,ti bese u pravu,istorija velikih kumstava u Srbiji se ponavlja.Eto,samo razmisljam
  • Richard Rublev

    25.05.2018 18:58
    Tošić je izumro, a kako i ne bi. Nekolicini preostalih dobrih ljudi treba javiti da će zgrada biti uništena sa tonu dinamita...;) Sve same sise i gola dupeta, božtipomozi!
  • Mira

    25.05.2018 18:52
    Penzije
    Hemija je dno sto se tice penzionera...potpuno nepotrebne kvazi profesorke...jedna ne predaje nista, druga putuje po svetu, treca se pravi pametna zastarelom metodikom a prva je govorila da ce u penziju kad dodje vreme, cetvrta je nezamenljiva na nmr valjda, peta je na svim mogucim funkcijama, sesta je potpuno u svetu noleta djokovica....jos je Brka kako ga neko nazva ovde i naj cool covek. Mada je direktno kriv za stanje kakvo jeste....A da ne zaboravimo i kvazi akademika...manji od makovog zrna jer mu je Brko zaposlio ćerku na izmisljeno radno mesto...Ali niko im nista ne moze...sve je po statutu, po zakonu, po ovom po onom...a po moralu? E toga nema.
    I pitam se da li je meni kao bivsem studentu trebao ovaj clanak da mi otvori oci i sroza ugled pmf ili sam ja to znala ali potiskivala...e mislim da sam znala. Ali ne daj boze da se ko ovde zameri s nekim od njih...
    PS. Penzioneri RAUS!
  • Boro Čorbo

    25.05.2018 18:48
    Manje više kum, ali na DF postoji i naučno zvanje ZET! Gde je, šta radi, jel živ pokojan Dragoslav?!
  • Zabluda

    25.05.2018 18:44
    Dno
    Gospodo draga iz vecine komentara je jasno da je "dogovor kuma" koji diskriminise ostale,protivan zakonima...ali ocito je svaki sa rupama kada se za sve postupke nadje opravdanje. Nasa zemlja je rodbinski i kumovski povezana ...sto neko napisa u drugom kontekstu....od istorije pa ubuduce sve dok se ne donese neki "zakoncic" koji ce ovu oblast u tom smislu i definisati.Buducnost nam je crna ukoliko se nesto drasticno ne promeni, nisam optimista.
    Svaka cast Portalu 021 sto ima petlju da izvestava o ovakvim i slicnim temama, a kroz inspirativne komentare (meni interesantni ovi penzosi sto "jos radu" i rabote oko laboratorije) namece se jos skakljivih tema. Podrska borcima za istinu....samo da ne bude Donkihotovska.
  • Student

    25.05.2018 18:21
    Podrzavam profesoficu Prodanovic jer se jedino ona zalaze za svoje studende, da su svi ko ona lako bi vi privukli gomilu studenata!
  • Namcor

    25.05.2018 16:59
    Citiram komentar Kiki
    "Zaposlena je na Departmanu, kao potpuno nepotreban kadar na insistiranje jednog akademika cijoj cerki je TP kuma (op!)"
    Neverovatno ali istinito. Ovo razmisljanje je sustina i kljuc problema. Dakle, nije vazno ako doktoriras sa 26 godina na prestiznom americkom univerzitetu, objavis desetak naucnih radova u najprestiznijim naucnim casopisima (a ne sa simpozijuma u Prolom Banji), odrzis nekoliko predavanja u svetu gde ti cestitaju cak i Nobelovci (Cronin), sto drustvo i vlada istovremeno kukaju na odliv mozgova iz Srbije i svasta bi dali da ih nekako vrate.... Nista ti to ne vredi i bolje se ne vracaj, koliko god si uspesan napolju... ako nemas KUMA. Tijanina kuma ubedila oca da prime Tijanu preko veze ??? Drugacije ne moze!!! O boze.... Je...s reference i naucne rezultate. Kljuc je KUM. Alooo, nista bez kuma. Bravo majstore/majstorice Kiki na rezonu. To je sustina. Da nije istina, bilo bi smesno. Ovako je mnogo tuzno.
  • Posmatrac

    25.05.2018 16:36
    Ostale teme
    Molim Goricu da nas uputi i u druge tajne PMF koje se spominju:

    Laboratorija za ispitivanje radioaktivnosti i "rad" penzionera Bikita i Slivke u toj laboratoriji

    Najezdu penzionera na radna mesta i produzenja

    Ovo ostalo ne kontam ali zvuci zanimljivo:

    Zidanje, Farbanje plave zgrade, Tendere, COST ,...

    Napred Gorice, samo hrabro, ugledajte se na rumune

  • Kostunica

    25.05.2018 13:36
    Samo pitam
    Jel istina da je pre samo sest meseci gdja Cvejic,rekla jednom mladom naucniku na sednici katedre,da ne moze biti biran u docenta,da bi sada u eri smene M.S.kao druga tacka bilo njegovo imenovanje,a u komisiji su g-dja Cvejic,njena kuma(ako pristane) i cuvena profesorica sa Zvornickog Univerziteta.Ja samo pitam,jer se prica na pijaci o tome,pa reko da proverim
    P.S.Velika je cast za mene sto ste pomislili da sam cenjeni profesor Krmar,bar da jesam
  • Miodrag Krmar

    25.05.2018 12:50
    Dragi Khm
    Svasta se prica po nasoj ustanovi, zato smi i dospeli dovde.
    Nikada se u zivotu nisam oglasio anonimnim pismom, sva svoja obracanja, uglavnom ustanovama ili nadleznim organima sam potpisao, a to sam ucinio zaista davno. Znaju na nasem departmanu kojim je to povodom bilo.
    Dakle, dragi Khm, da bismo bili u stoj ravni, ili se potpisi, ili navrati kod mene da popricamo o tome sta se to po nasoj ustanovi suska o meni. Pretpostavljam da znas gde me mozes naci. Mozes i svedoke da privedes.
  • Veljko

    25.05.2018 12:39
    Podrska
    Ljudi ne pecajte se na ove botovske mamce,poput Khm,Kiki i ostalih,koji spominju ugledne profesore,nacionalnu,versku i ostalu pripadnost.To su samo KUMICINI jeftini trikovi da skrenu temu sa glavnog problema.Duboki naklon prof.Krmaru,kao i uvek,britak,kratak,jasan i pre svega posten.Glavu gore i idemo dalje
  • Nepogodna

    25.05.2018 12:38
    @Besna
    Treba dodati da su svih 11 osoba predložene da se kazne za kršenje etičkog kodeksa PMFa (čiji postupak je pokrenula dotična profesorica optužena za mobing), a koje je Veće PMFa prvo odbilo, da bi upravo na dekankino insistiranje glasanje bilo ponovljeno (uz "pogodne" glasače) i svima kazne ipak dodeljene. Pored nakaradnog izglasavanja sam postupak pred etičkom komisijom je praćen mnoštvom neregularnosti. U predviđenom roku su svi uložili žalbe etičkoj komisiji Univerziteta, kao drugostepenom organu, uz sve dokaze i ukazivanje na mnogobrojne neregularnosti, da bi sada više od godinu dana bili izignorisani od strane istog tela (iako je rok za razmatranje žalbe 2 meseca). Epilog: čitava katera za Fiziologiju životinja je odlaskom većine tih osoba propala i umnogome trajno degradirana. Čitav Univerzitet je sistemski truo, pravila se krše i ne važe jednako za sve, ponavljaju se glasanja dok se ne izglasa "pogodna odluka" uz ucenjivanje glasača itd. Dekanka Milica Pavkov Hrvojević je jedan od najreprezentativnijih predstavnika takvog "sistema".
  • Khm

    25.05.2018 12:15
    Miodrag Krmar
    Prica se po fakultetu da ste se Vi bas anonimnim pismima proslavili u proslosti
  • grbavi

    25.05.2018 11:17
    Poznajem rad Prodanovićke i mogu reći da je izuzetan i profesor i naučni radnik. Očiglednio je da i na univerzitetu SNS preuzima vlast na svim fakultetima kao što je i na nivou čitave države gde ne postoji organ odlučivanja a da ga oni nisu preuzeli ili preuzimaju što ide toliko duboko do nivoa baba sere u gradskom toaletu. Nešto se opako sprema ovom društvu chim im je potrebna apsolutna vlast .
  • Bila, dozivela

    25.05.2018 11:17
    Kriticko misljenje...di ga je
    Ovde se definitivno komunikacija odvija izmedju zaposlenih na Departmanu za fiziku jer im je ovo prilika da kazu jedni drugima sta zaista misle. A vidimo koliko toga se tu zapravo krije i da je afera Kuma smesna naspram toga sta se radi tamo, bas zato sto se sve odvija u zatvorenom okviru "preduzeca" pod velom autonomije univerziteta. Ljudi cute iz raznih razloga, ali uglavnom zato sto se plase za sopstvenu egzistenciju, i ja to razumem. I tako ljudi trpe i cute dok je vlast sve pohlepnija jer niko ne reaguje. I kada neko vise ne moze to da gleda i cuti desi se ovo jer se vlast toliko osilila da bilo kakva dobronamerna sugestija, molba vise ne dopiru. Napumpali su sebi ego i ko si ti sad Tijana da im kazes da nesto ne rade kako treba...i ko uopste sme njima da uputi kritiku. Pitam se veruju li oni stvarno da je ispravno gurati kumu i namestati izbore ili je to toliko bezobrazno i svesno se bahati. I ako je izbor za direktora i smena sefa katedre cista, zasto su se akteri koji su prozvani u ovom tekstu toliko uspalili? Covek koji je ubedjen u ispravnost svojih postupaka i koji je cist ne pusta Kiki nego uziva u svom miru i spokoju jer nije nista zgresio. Na zalost, ono sto sledi su lobiranja i ucene tj. pretnje svima onima koji su digli glas, a koji nisu u statusu redovnih profesora, za njihove buduce izbore. A to ce im i biti kazna jer na uni ne moras da objasnjavas zasto nekog neces da biras u zvanje iako ispunjava sve uslove. Prosto moze ti se da neces.
  • Miodrag Krmar

    25.05.2018 11:14
    Pisem ovo tek da razjasnimo neke nedoumice: nikada se u zivotu nisam javno oglasio pod pseudonimom, sto ni ovog puta ne nameravam. Dakle, ko je Kostunica, zaista ne znam, mozda i sa Vojislav, on je bio dobro informisan. Ako nekoga bas i zanima sta mislim, lako me moze pronaci, a tek bih ja imao sta da kazem. No bojim se da bih u jednoj takvoj prilici ponovio jako puno onoga sto je vec ovde bilo izreceno.
    A to sto ja do sada nisam ucestovao u raspravi ne znaci da nisam uzivao kao retko kada do sada. Samo nastavite. Nazalost ispostavilo se da se protiv mnogo toga, ukljucujuci tu i kumovsku praksu, u nasoj kukavnoj drzavi ne mozemo izboriti pa se narod oglasava po blogovima.

    I jos nesto: zivo me zanima koju bi straqnu u raspravi zauzeo neki od buducih ucesnika koji bi se potpisao kao Canak, Ceda, Velja, itd.
  • Za Tijanu glasam

    25.05.2018 10:49
    Kad su svi vec upoznati sa raznim zloupotrebama polozaja vase drage dekanice, sto ne kazete i ove druge stvari javno, zar cete dopustiti da se ovo narusavanje ugleda, fakulteta i zaposlenih nastavi?! Nije valjda uspela da kupi vecinu od vas? Umesto sto se ovde prepucavate a krijete se iza raznih imena, recite to javno i nek se sve ispita i preuzmite konkretne mere. Bravo za Tijanu i hrabrost koja je jedina rekla javno!
  • Frka

    25.05.2018 09:50
    Guza gaće žvaće
    Ovde je ko kanda nekome frka da Tijana ne uvede reda.
    Stigla je dokle je stigla izuzetno mlada. Upoznao sam je lično, supruga je poznaje, i deluje mi kao izuzetno pozitivna osoba. Svaki put kada sam je vido bila je nasmejana. Kakvi su ostali profani? Kako ih ocenjuju studenti?
    I ja da sam mediokritet bih se plašio da neko ko je realno jači od mene da me ne izgura i/ili ne daj bože da ostanem bez posla...
    Dole sa mediokritetima! Podrška Tijani!
  • Intelektualci

    25.05.2018 09:30
    Ovakvo prepucavanje preko komentara je stvarno skaradno. Ja mislio na FTN i medicini najgori kad ono ispade PMF. Ista situacija na Filozofskom, Poljoprivrednom, Tehnološkom, Pravnom. Strašno na šta su današnji "intelektualci" spali. Ja kao građanin se sramotim što čitam ovakva prepucavanja, a vas kao da nije stid.
    Da nije ovo državni projekat "Dualno obrazovanje" pa je potrebno osramotiti sve univerzitetske radnike?
  • Milica

    25.05.2018 08:42
    Oda Kostunici
    Ha,ha,Kostunice,svaka cast!Zamisli lezis na Malti,sa sve familijom,kuma pored tebe i jos dobijas i devizne dnevnice.Milice,hoces li da budes i moja kuma,ovaj moj nema ni vikendicu na Fruskoj gori?Izvini kume,moram da te menjam
  • Kostunica

    25.05.2018 07:50
    Malta
    Kiki,imam pitanje za tebe?Kakvo je vreme na Malti za prvi maj?Pitam cisto,kad nadjem kuma koji ce da me vodi o drzavnom trosku,da znam?
  • nijedna

    25.05.2018 07:22
    Obe kandidatkinje su vrlo skromnih naučnih i pedagoških dometa. To je proverivo. Ni jedna nije došla poštenim konkursom na to mesto nego preko veze. Obema je motiv novac premda ga je bitno manje jer je prethodna "demokratska" garnitura iscrpela resurse a i ovo zakuvala. Seća li se neko D.Petrovića uopšte,. Spominje li neko M. Veskovića bivšeg rektora. Prebrojte samo penzionere na PMF. Sramota. Odlaze nam mladi ljudi a ovi jednom nogom u grobu a "rade" još. Kao da im neko brani da rade iz penzije ako baš toliko mogu i hoće. Neka rade ali bez love. Neka oni volontiraju i obučavaju mlade i neka žive od svoje penzije. Ionako je većina obezbedila i sebe i decu. Ovima iz SNS odgovara ova pijaca da bi unizili one poštene profesore i naučnike da se ne bi stvorio otpor ovom režimu. Pogledajte raspravu o osiromašenom uranijumu. Nijednog ozbiljnog fizičara tu nema. Sve neki ostrašćeni lekatri "patriJoti" i Maja Gojković. Vidite da se nasladjuju sa slučajem rektora iz Kragujevca.
  • Ostavka

    25.05.2018 05:14
    Sramno sta se sve radi, ajde i da progutamo kumovske i rodbinske veze na neka nebitna mesta, al na vazne funkcije je strasno, tako se drzava upropastava. Umesto da odlucuju kvalifikacije, ovde se smenjuju radnici radi glasa. Nisam sa fakulteta niti koga znam, al se zaista vidi po komentarima da su pisali uglavnom zaposleni. Da o meni ovako pisu moji saradnici, momentalno bi dala ostavku na dekanicinom mestu, al izgleda vasa dekanica nema ni srama ni stida.
  • Vvv

    25.05.2018 00:05
    Kiki-kraljica blama
    Au skandala!!!! A tek komentari...bre fizicari ko vam je ova Kiki? To radi na fakultetu, majko mila.
  • dijasporac

    24.05.2018 23:14
    Jedno pitanje za upucene (posto sam ja cuo govorkanja iz dalekog Ujvideka), jel' doktorantinja iz bratskog Ilinoja istih uverenja kao i premijerka vam? Mislim ono dugine boje itajrad.
  • Nisam robot

    24.05.2018 23:00
    Kiki jako loše poentira! Podrška TIjani!
  • Peace

    24.05.2018 22:59
    Bez Ducica
    Kakve veze ima nacionalnost ?

    Ovde je rec o ispoljavanju pobuda najnizeg nivoa ugradjenih u BIOS svakog coveka bez obzira na veru i nacionalnu pripadnost.

    Molim da se prestane sa mesanjem baba i zaba.
  • Richard Rublev

    24.05.2018 22:30
    Dva moralna su čoveka tamo koji i naučni entuzaisti su. Drugim rečima el Krmar el Rakić.
  • Peace

    24.05.2018 22:29
    Mir
    Pa zar ne moze neki dogovor ili u tom smislu nesto?

    Ako se ovo nastavi s obzirom sta je sve receno, a sta bi sve moglo i da se otkrije, mogla bi kuma dekanica da zavrsi u Ust-Sisolsku ili onom drugom mestu, zaboravio sam kako bese, ono sto naisa Petrov.
  • Khm

    24.05.2018 22:19
    @kostunica, Miodraze Krmaru, jesi to ti?
  • Ime i prezime

    24.05.2018 21:25
    Za Kiki
    Tijanu poznajem, a vi ste izrekli toliko lazi! Kazete da tvrdite izgovoreno, a sto se onda krijete iza Kiki, recite to sve javno pod punim imenom i prezimenom pa da Tijana bar moze da vas tuzi! Ono sto je Tijana rekla je istina i zato to govori javno, a vi se krijete? Sto? Zato sto znate da govorite lazi? Iskreno se nadam da niste Zeljka jer bi ovo bila velika sramota za fakultet, a o vasoj sramoti necu ni da govorim
  • Mile

    24.05.2018 21:02
    Ko sta radi sebi radi
    Ova dekanica je pravi skandal majstor. Sta vam bi da je ponovo izaberete?!?!
  • Jovan Dučić

    24.05.2018 21:02
    O Dekanici
    Dekanicu najbolje opisuju reči Jovana Dučića: "Hrvati su najhrabriji narod na svetu, ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide."
  • Dejan

    24.05.2018 20:56
    kum-a
    Uzivajte sad u blagodetima crkve, ovi progarijaju kuma i kumstvo, ovo vam je kumstvo na delu i to javno ! Zimi seku naj korisnije drvo na Zemlji, slave kojekave gluposti, tarifa u evricima, e pa sad gledajte van sezonske indirektne poslove ! Kad bi ovo moglo da se desi na Harvardu, Oxfordu, nikad al pa nikad a niste se zapitali zasto ???
  • vracharac

    24.05.2018 20:50
    Vise americkih doktora nauke ima Institut za fiziku iz periferne beogradske opstine Zemun nego ceo novosadski univerzitet. Uzgred, to nisu ljudi koji rade kao profesori na Fizckom fakultetu, nego samo oni koji nisu uspeli da se probiju na maticni fakultet... a na celom novosadskom PMF-u ima samo jedna zena i Cirkovic koji nije mogao da dobije posao u Beogradu, toliko o kvalitetima skole. Provincijalna posla.
  • Auuu

    24.05.2018 20:39
    Koliko je ovde stvari izneto koje su ocigledno javna tajna, nadam se da ce novinari da odreaguju a i druge institucije, pa malo da procesljaju. Cim se dekanica toliko bori za to mesto, nisu tu cista posla.
  • Pinki

    24.05.2018 20:33
    Ko je dekanica
    Ko je prošli student prodekan? Kako je on povezan sa dekanicom?
  • Dejan

    24.05.2018 20:24
    Podrska
    Samo napred profesorka Tijana, kolo srece se okrece, doci ce.vreme kad nece moci da se pokrivaju i ucenjuju. Nista ne traje doveka pa tako nece ni njihove stolice, a onda nek misle sta ce
  • Zanimljivo

    24.05.2018 20:18
    Nista
    Dekanka i kuma imaju i zajednickih radova. Ukucao sam na guglu. A ako je istina da je dekanka bila u komisiji za izbor i recenzent kumi onda dekanka, kanda malo lagi novinare. :)
  • PMFovac

    24.05.2018 20:10
    Za Kiki
    Iza afere ne stoji sunarodnica tvoje kume - Brnabićka. To što je ona dala javno podršku ne znači da podržava prof. Prodanović. Morala je to da uradi da bi dokazala da ne navija za hrvatski lobi na PMF-u. Željka, ti si deo tog lobija koji rastura PMF. Koliko je koštalo farbanje "plave zgrade"? I to uskoro ide u novine.
  • dno dna

    24.05.2018 20:05
    @Posmatrac
    U pravu si. A u zvanje docenta se biraju prosecni studenti i oni koji su na doktorskim studijama proveli 10ak godina sa po jednim M23 radom (za laike - najniza kategorija radova potrebnih za odbranu doktorata) i bez dana strucnog usavrsavanja u inostranstvu.
  • Nervirach

    24.05.2018 19:38
    Boro, sve si objasnio. Bravo za komentar, skidam kapu.
  • Saska

    24.05.2018 19:38
    Citala sam o ovome u Blicu, cist bezobrazluk, jadna zena bolje da je ostala u inostranstvu bar bi bila cenjena a ne da se bakce sa ovima. Profesorka Tijana, zelim Vam da se izborite za svoje mesto koje i te kako zasluzujete.
  • Haha

    24.05.2018 19:23
    Ovde se izgleda vrsi prepiska samo zaposlenih sa fakulteta, vidim svi dobro informisani :) Ako vam je ova Kiki dekanica ili kuma bas ste se usrecili :) Naravo podrska za profesorku Prodanovic! Toliko od mene :)
  • Boro Čorbo

    24.05.2018 19:21
    Ko za sebe misli da išta vredi, neće sebi dozvoliti da bude finansiran budžetskim sredstvima.
  • Sta je ovo

    24.05.2018 18:53
    .
    Sta je sa ovim ljudima sto podrzavaju dekanicu i kumu? Jedino logicno objasnjenje da one same pisu i oni koji imaju koristi od njih. Situacija je jasna kao dan, pravi se mesta za direktorsko mesto, al tako sto se sklanjaju ljudi koji su digli glas. Jadno i nedno, nazalost cesta slika. Podrzavam profesorku Tijanu, ako ovi izglasaju kumu na ovaj nacin (tako sto sve smene), dici glas JOS JACI, DOSTA JE VISE GIRANJA POD TEPIH!
  • Kiki

    24.05.2018 18:41
    @Posmatrac
    Molim te ne lupetaj i ne lazi. Sve sto si izneo je cista LAZ! Odgovorno tvrdim.
  • Kiki

    24.05.2018 18:36
    Ovde se vrte komentari istih ljudi, botova SNS-a i malicioznih huskaci sa departmana. Moje komentare ne objavljuju. Npr onaj u kojem kritikujem tekst. Pa onaj u kojem ukazujem da se vrsi pritisak sa najviseg mesta u vladi, sa mesta premijera. Pa onaj ko stoji iza svega ovoga ....

    Iza Kiki se ne krije Zeljka.
  • Milo

    24.05.2018 18:35
    VPŠ
    Na Visokoj poslovnoj školi strukovnih studija u Novom Sadu radi direktorica sa osporenim doktoratom. Svi ćute.
  • Kostunica

    24.05.2018 18:35
    Briga
    A gde nam je nestao Kiki,samo pitam
  • Podrska Tijani

    24.05.2018 18:22
    ..
    Podrska za najbolji profesoricu Prodanovic
  • Interesantno

    24.05.2018 18:20
    Za Kostunicu
    Kostunica ima vrlo interesantno pitanje, ima tu izgleda jos tema za pretresti, tendere kazes?
  • PMF :(

    24.05.2018 18:08
    već viđeno
    @Besna
    Baš sam htela da pomenem čuveni slučaj sa zaposlenima na DBE. Toliko je priče bilo oko toga, silne peticije i možemo videti šta je krajnji produkt.
    Tužno je što se odmah nalazi opravdanje - tako je i na ostalim fakultetima... Umesto da se poredimo sa nečim boljim, mi smo već uveliko prihvatili ono (naj)gore i trudićemo se da tako i ostane. Situacija na PMF-u je očajna, profesori (ne svi, ali biću bezobrazna i reći većina) su totalno nezainteresovani i sam posao im predstavlja više kaznu. Ovi koji su posvećeni svom poslu, predstavljaju "pretnju" i samim tim se radi protiv njih. Poznato je da na samom fakultetu ljudi stalno formiraju čopore (ne mogu pronaći neki bolji izraz) i svako gleda samo lični interes - obraz=đon.
    Takođe sam bila "žrtva" ove prakse i zahvalna sam pojedinim profesorima koji su bili bezobrazni i svojim postupcima me "oterali" sa fakulteta, barem sada uživam "preko grane"...
  • ja

    24.05.2018 18:07
    Objektivno
    I kumi Dekanici i kumi Zeljki bi najvise odgovaralo da sef Katedre M.S. izvrsi hara-kiri.
  • Posmatrac

    24.05.2018 17:55
    Pomenuta dr Sonja Skuban je neverovatan lik ali u otuznom smislu. Posle devet godina u statusu vanrednog profesora ona nema uslova niti za reizbor, niti za izbor u vise zvanje. Zbog toga je, ili ucenjena, ili se sama ponudila da obavlja ove poslove i pokusa da bude instalirana od strane kandidata za direktora kao sef Katedre (iako nema uslova za to) za jednokratnu upotrebu.

    Ali jos su nejasniji likovi koji su glasali za takvu osobu.

    Tuzno, zaista ! : (
  • Djurica

    24.05.2018 17:52
    PMF ili FTN
    Ma i ovo je Rade Doroslovacki zakuvao da bi novine prestale da pisu o FTN. Ali nije mu uspelo i ovde se u komentarima pojavio FTN.
  • Betmen

    24.05.2018 17:51
    Eeeee, nekada se na ovom fakultetu znao red, tresli se kabineti od raznoraznih sex kombinacija i svima bilo lepo, satirali ko je koga stigao, milina jedna. Ovo me podseca na film "lepa sela lepo gore", kada vise ne mozete 'ajd malo da ratujemo.
  • Veljko

    24.05.2018 17:33
    @optometrista
    Upravo mi uze komentar,znaci isto mislimo!Samo napred Zeljka,ja mozda nemam veze sa optometrijom,ali ti sa moralom jos manje
  • Posmatrac

    24.05.2018 17:22
    za Jaja
    Potpuno ste u pravu sto se tice teranja dobrih ljudi. Tu se narocito istice Katedra za elektroniku ili sta li je vec...

    Kaloci, Nikolic, Cirisan, Kircan, Miljevic ,...
  • Mora

    24.05.2018 17:16
    Prof Prodanovic uveli ste rijalti na Univerzitetu objavljujuci clanak na dve strane u tabloidu. Vase mesto delovanja trebaju biti naucni casopisi a ne tabloidi. Ocigledno je da ste u prethodnom periodu mnogo manje naucnih clanaka objavili od Vasih kolega. Veoma malo citiranja, ali Vas interesuju tabloidna citiranja. Vasa dekanica Vas mora zastiti, ali isto tako ona mora zastititi i Vase protivkandidate od Vas.
  • Kostunica

    24.05.2018 17:15
    Opet ja
    A jel istina da im troskove za sluzbena putovanja refundira COST(a da one nikad nisu vratile novac fakultetu i plus devizne dnevnice)?Opet samo pitam,
  • Kaja

    24.05.2018 17:14
    Na FTN Doroslovacki sam protiv svih,, na Medicinskom sukob Vejnovic Brkic, sad na PMF kumovske veze. Kakvi su nam intelektualci nije ni cudo sto nam je drzava ovakva.
  • Posmatrac

    24.05.2018 17:07
    Bravo Gorice
    Bravo Gorice, stvarno objektivan tekst sa misljenjima svih aktera ove sramote.
    Samo tako nastavi i "razmontiraj" sve negativnosti kako na PMF-u, tako i sire.

    Vidim da pominjes na kraju nekakvu najskuplju laboratoriju pa ne bi bilo lose da i o tome citamo.

    U gomili komentara se spominju "penzioneri" koji su stvarno balast ovom univerzitetu a sami ne zele da se povuku, pa molim te i o tome....

    Zahvalan citalac
  • Pićuka

    24.05.2018 16:58
    Ovo je degutantno.
  • Iljf i Petrov

    24.05.2018 16:57
    Nova Seherezada
    U dobro poznatom moskovskom preduzecu za otkup kandzi i repova izbi sukob za mesto direktora.
    Pitanje je samo ko ce da zavrsi u Ust-Sisolsku kao nabavljac lepinja od kravlje balege, a ko u Minusinsku na duznosti gradskog fotografa.

    Citajte Iljfa i Petrova.

    Ne menjajte kanal.
  • Veljko

    24.05.2018 16:55
    @Kiki
    Ajde Zeljka,nemoj se sakrivati iza KIKI,svi znamo da jedino ti mozes sama sebe da branis.Cak si i kumu uspela da izmanipulises i uvuces u ovo blato,da jadnica sad ne zna kako da se izvuce.Stari srpski obicaj,svi znamo kako kumovi zavrse u nasoj istoriji.
  • Kiki

    24.05.2018 16:46
    @optometrista
    Optometrista ocigledno nema veze sa optometrijim, a ni sa kulturom jer se obrasa sa "ti".

    "Uspela je da izmanipulise ceo fakultet,posvadja kolege,ali to su vestine koje se ne uce na fakultetu.Sve i samo zarad licne koristi i to svi znaju.Da to nije istina,mislis li ti da bi vec nedelju dana,ljudi citali i komentarisali sa takvim zarom i da bi bilo ovoliko negativnih komentara."

    Ovo je cista laz. TP je napravila privid da je Departman posvadjan. To nije istina. Samo par ljudi koji su na strani TP dizu galamu, a u tome imaju podrsku najvise vlasti (Brnabicke, videti Blic). TO je skandal .... . Osim toga, pouzdano znam, da Blic nije objavio nekoliko stotina komentara koji su kontra tog teksta. Prema tome, zapitajte se u kakvoj zemlji zivite, ko vlada nama (SNS, Brnabicka) a i ko stoji iza svega. Naivni ste ... DP. Pametnom dosta
  • Insajder

    24.05.2018 16:39
    Istina
    Ko to tamo nama zida li zida!!!!!
    Eto nama nove teme....
    Uskoro nastavak!!!!!
  • Sramota

    24.05.2018 16:38
    Kiki tj Zeljka treba da te je sramota.
  • Palma

    24.05.2018 16:35
    Zvanje
    Zvanje DOKTOR NAUKA,za Kikija,moze i dva.Nije kuma cicija
  • Optometrista

    24.05.2018 16:29
    Za Kiki
    Da,slazem se,naucna dostignuca cenjene prof.su impozantna.Uspela je da izmanipulise ceo fakultet,posvadja kolege,ali to su vestine koje se ne uce na fakultetu.Sve i samo zarad licne koristi i to svi znaju.Da to nije istina,mislis li ti da bi vec nedelju dana,ljudi citali i komentarisali sa takvim zarom i da bi bilo ovoliko negativnih komentara.Dosta im je svega.Ovo je mali grad i svi sve znaju.
  • kiki

    24.05.2018 16:16
    @Predsednik komisije
    jos jedno podmetanje i iskrivljavanje stvarnosti. Doticni je ocigledno upoznat (a i znam ko je, jedan maliciozni neuspeli i iskompleksirani tip) sa cinjenicama, ali zarad javnosti. Obe su u istoj ili vrlo bliskim oblastima. Dekanica je teoreticar, a Zeljka eksperimentalac. Prema tome, ako doticni to nece da kaze, eksperimantalci i teoreticari se dopunjuju. Tako da je Milica Pavkov bila apsolutno kvalifikovana da bude predsednik komisije i recenzent knjige. A doticnog molim da ne iznosi insinuacije i spletke jer to radi vec par meseci
  • bivsi student

    24.05.2018 16:12
    Provela sam godinu dana studirajuci jedan od modula na departmanu za fiziku, i ispisala se. Atmosfera u celoj zgradi nije zdrava, profesori su puni kompleksa i uopste se ne trude da znanje prenesu studentima, vec uzivaju u tome da dokazuju koliko su pametni i mocni jer su zavrsili na tim pozicijama. Od pocetka su nam govorili kako je fizika jako teska i nece nas ni 10 ukupno zavrsiti (bas su nam davali motivaciju), a nijednom se nisu zapitali da li je problem u samom fakultetu. Svako ko je vredan i iole zainteresovan za tu sferu, sesce i naucice gradivo, poloziti ispit i diplomirati. Ali ako tako ponizavate studente niko normalan ni nece hteti da studira kod vas. Ja nisam zelela takav tretman, sam raspored predavanja je bio katastrofa i apsolutno u korist profesora, materijal za ucenje se sastojao iz 5-6 knjiga po predmetu napisanih pre 30 godina u najboljem slucaju, gurali su se samo studenti cije je prezime poznato profesorima, od nas se ocekivalo da sve znamo, a ne da smo dosli tu da naucimo. Fakultet puca po svim savovima, prvenstveno u pogledu organizacije. Sada studiram na ftn-u koji je poznatiji po politickom uticaju i vezama, ali tu se znaju prava studenata i sve je organizovano u skladu sa nasim potrebama, profesori i asistenti su tu za nas danonocno, neki i vikendom odgovaraju na mail-ove, sav materijal nam je serviran i na nama je da sednemo i naucimo, nema gledanja u pasulj koje gradivo ide na ispit. Na hodnicima studenti veseli, lepa atmosfera, odraz zadovoljstva
  • Namcor

    24.05.2018 16:04
    Kume su malo zakasnile. Trebale su neistomisljenike da posmenjuju ranije a ne da dozvole neresen rezultat. Sada kada su na misice smenile onu neistomisljenicu, dekanica moze mirne duse da "iz moralnih razloga" i ne glasa, njea kuma dobija. Savet dekanici za ubuduce: sve koji su sumnjivi otpustiti ili posmenjivati na vreme, pre donosenja neke vazne odluke.
  • Kiki

    24.05.2018 15:58
    Part 1_1
    Iznecu cinjenice iza apsolutno stojim.

    Prvo o TP, jer je ona prva pomenuta u tekstu. Moralni lik ove osobe je stvarno, sto bi rekli "upitan". Zaposlena je na Departmanu, kao potpuno nepotreban kadar na insistiranje jednog akademika cijoj cerki je TP kuma (op!). Zatim je dobila stan po najpovoljnijoj ceni za mlade naucnike, koji je ubrzo prodala po duploj ceni. To je isto uradila i njena, sada najbolja prijateljica (partnerka), a ciji je doskorasnji muz jedan od bogatijih preduzetnika u NS. Moralno? Dalje, neko je naveo da se odrice direktorskog dodatka .... naravno jer ni ne moze da ga dobije jer prima vec 80 % na platu redovnog profesora kao clan Katedre za NF. Iako nije fizicar dobija taj dodatak jer dezura jedanput u dva meseca. Njen otac je do skora isao svojim kolima da preuzima uzorke na autobusku stanicu (relacija Ns-stanica-fakultet) i za svaku voznju dobijao preko 2000 din. Nauka .... za 2017 TP nije imala da da rad za isplatu autorkog honorara. Studenti: sve ukupno manje od 10 studenata astrofizike
  • Milorad

    24.05.2018 15:55
    Zida se zida
    Daj da vidimo taj gradjevinski materijal!!!!!!!
  • Kiki

    24.05.2018 15:44
    Part 2
    Studenti: sve ukupno manje od 10 studenata astrofizike na svim nivoima studija. Samomarketing: Kao doskorasnji sef marketing tima PMF dobijala je poseban dodatak. E, sada je stvarno ucinila "marketinsku uslugu" fakultetu. Jos sto se tice nauke, vazi za obe. Proverite na Researh Gate, Wos, Scopus ili GoogleSchollar radove i jedne i druge, da ne bi bilo lazi.

    ZS: Omiljena medju studentima fizike (ocena blizu 10. Moze se videti na sajtu Univerziteta u referatu za red. prof.). Inace "kuma dekanica" ZC ne promovise vec mesecima u redovnog profesora, iako je prosla Senat UNS. Nauka: saradnja sa mnogim institucijama i stvarnim naucnicima. Zavidan broj radova u kategorijama M20 u poslednjih nekoliko godina. Medjunarodne monografije. Optometrija: ovo niko ne spominje. Zahvaljujuci ZC sada se upisuje oko 15 studenata godisnje, sto fakultetu donosi oko 30000 EUR po generaciji i oko 80000 EUR za sve generacije. Za razliku od studenata astrofizike, KOG NEMA NI JEDNOG ZAPOSLENOG u Srbiji, osim na PMF-u i skolama gde uzimaju posao profesorima fizike, nema NI JEDNOG NEZAPOSLENOG OPTOMETRISTE. Osim toga, zahvaljujuci ZC, za optometriju je nabavljena oprema od blizu 500000 EUR.

    I o cemu mi onda pricamo.
  • Kiki

    24.05.2018 15:33
    Part 1
    Prvo o TP, jer je ona prva pomenuta u tekstu. Moralni lik ove osobe je stvarno, sto bi rekli "upitan". Zaposlena je na Departmanu, kao potpuno nepotreban kadar na insistiranje jednog akademika cijoj cerki je TP kuma (op!). Zatim je dobila stan po najpovoljnijoj ceni za mlade naucnike, koji je ubrzo prodala po duploj ceni. To je isto uradila i njena, sada najbolja prijateljica, a ciji je doskorasnji muz jedan od bogatijih preduzetnika u NS. Moralno? Dalje, neko je naveo da se odrice direktorskog dodatka .... naravno jer ni ne moze da ga dobije jer prima vec 80 % na platu redovnog profesora kao clan Katedre za NF. Iako nije fizicar dobija taj dodatak jer dezura jedanput u dva meseca. Nauka .... za 2017 TP nije imala da da rad za isplatu autorkog honorara.
  • haha

    24.05.2018 15:32
    @NeZnasStaJeSupernova

    A ti kanda ne znas o cemu pricas! Upisali zbog astrofizike! Ako su ikada upisivali, to je bilo zbog sigurnog posla u skoli i optometrije. A price o crnim rupama i galaksijama bas bile bitan faktor....

    Ma dajte, koga jos fizika interesuje, nema tu para. Dajte nesto socnije, medicinu, IT, tehnologiju....
  • Ajd

    24.05.2018 15:17
    @Crnogorac
    Matori, ti bas prizivas Batu na svakoj vesti. Jesi mozda bio zaljubljen u njega?
    Zapamtite svu ovu bagru koja kumuje fakultetima, drzavnim preduzecima, izvrsiteljskim kancelarijama, sudovima, klubovima. Kad dodje do smene vlasti i otreznjenja naroda, svakome po zasluzi.
  • Predsednik komisije

    24.05.2018 15:07
    Kaze dekanka:" Kumstvo ni na koji način nije uticalo na razvoj moje ili njene akademske karijere, koje su se razvijale potpuno nezavisno jedna od druge, s obzirom na različita polja naučnog i drugog delovanja". Kako onda da se desi da bas dekanka svojoj kumi bude predsednik komisije za izbor u zvanje redovnog profesora, posebno kad su im naucna polja razlicita, a zna se da clanovi komisije moraju biti iz uze naucne oblasti. Ako to nije uticaj na karijeru, sta je onda?! I jos, dekanka je bila recenzent knjige koja je prof. Cvejic dovela i do zavanja vanrednog profesora. Ta knjiga je takodje iz potpuno razlicite oblasti u odnosu na onu kojom se dekanka bavi.
  • Jaja

    24.05.2018 15:06
    Bagra, u mojoj generaciji su pustili neke kvalitetne ljude zarad nekih rodbinskih i bracnih veza.

    Taj fakultet tone sve vise...
  • Beca

    24.05.2018 15:03
    Za supernovu
    Sta je bilo supernova? Tijana ce vam biti kriva ako se malo studenata bude upisalo...evo imali ste priliku da objasnite i kazete vasu stranu...upljuvase se Dekanica i prof Cvejic da objasne, ali nisu ubedile nikog u svoju pricu jer pricaju potpuno nebitne stvari. U prevodu, onaj ko krsi pravila i bahati se, taj tera studente. Zao mi je, ali odgovornost je na vasim miljenicama. Vi biste da krijete svoje igre od studenata. Da ih namamite, pa do srzi razocarate kad shvate sta se tu desava i ubijete u pojam da pobegnu odatle. E pa ne moze!
  • Dokle više

    24.05.2018 15:00
    Isti je slučaj na svim fakultetima, nepotizam i korupcija davno su uzeli maha, sve pod plaštom autonomije Univerziteta. Na Filozofskom fakultetu, većina kolektiva (na svim katedrama) međusobno su rođaci, bračni partneri... Ako nisu međusobno rođaci, onda im je neko sa drugih fakulteta tata, mama, žena, ljubavnica pa su po toj osnovi zaposleni. I to se ili govori otvoreno ili je to javna tajna, studenti to znaju. Većina tih ljudi nije stručna za predmet koji predaje, ali imaju jaka leđa pa im ne možeš ništa. Ne znam samo kada će neko javno početi da govori o tome ili da neko krene da češlja sve fakultete, da vide ko je i kako povezan i na koji način se odigravaju razne mahinacije...
  • Pićuka

    24.05.2018 14:55
    Ovo je neverovatno na šta je spao naš obrazovni sistem. Skoro svakodnevno se može pročitati o nekim skandalima po školama i fakultetima. Samo lični interse i ništa drugo, moral je zaboravljena kategorija u svim segmentima društva. Srbijansko društvo je u potpunom rasulu. Cela država je postala jedan veliki tabloid, jer je to ovaj narod želeo.
  • Veljko

    24.05.2018 14:53
    BOT
    Sendvic za supernovu,a moze i pasteta,potrudio/la se
  • Kostunica

    24.05.2018 14:46
    Pitanje
    A je li istina da je dekanicin muz(inace lekar po profesiji)na tenderu dobio posao za nabavku gradjevinskog materijala za novi blok fizike?Cisto pitam,nisam informisan
  • Djordje

    24.05.2018 14:45
    Prijateljski odnosi
    Pored kume i sebe, priča se da su na malom veću profesoricu Cvejić podržali još i jedan od ljudi kome je produženo da ne ide u penziju i jedan dobar prijatelj profesorke Cvejić, koji je šef jedne od katedri. Rodbinske i kumovske veze su jedno, a prijateljske nešto drugo. Za prijateljske veze ne postoji nešto što se zove konflikt interesa.
  • JustinaNS

    24.05.2018 14:44
    Samo pitam
    Je li fizika i dalje jedna od najtežih studijskih grupa? Sav nastavni kadar na svim nivoima (od vrtića do mastera) ima da se odrekne bavljenja politikom. Kao građanin ima priliku da glasa, a van toga - niks! Ima li u ovom jadnom NS ijedan fakultet, departman i sl. a da nije potreban angažman policije, istražitelja? Vučete se po novinama, uskoro prelazite u rubriku Zabava i razonoda. Kad se ospe broj studenata, ala ćete se gložiti!
  • Podrska_Tijani

    24.05.2018 14:35
    Kako Vas nije sramota prof. Cvejic da se koristite jeftinim trikovima?
    1. Stanovi se na osnovu rang liste (koja se zasniva na naucnoj kompetentnosti, tj. laicki receno, ostavljenom tragu u nauci) dodeljuju radnicima Univerziteta koji oni OTPLACUJU. Dakle, prof. Prodanovic je konkurisala i iskljucivo zahvaljujuci svom dosadasnjem radu dobila priliku da po povoljnijim uslovima otkupi stan, te ga nikako nije 'dobila od PMF/UNS'.

    2. Glasanje za direktora Departmana je tajno. Kako onda mozete govoriti o tome kako je bilo ko glasao?!

    3. Izjava da 'prirodnjaci cesto stupaju u veze' prilici detetu u vrticu, nikako akademskom gradjaninu. Necu eksploatisati prostor za objasnjenje, jer cu se samo dodatno iznervirati.

    4. Nedopustivo je da od ukupno 8 clanova koji odlucuju o izboru direktora Departmana, Vi imate pravo glasa kada ste ujedno jedan od prijavljenih kandidata. Ovo nisu izbori za predsednika drzave, o cemu milioni gradjana odlucuju, pa da imate pravo na stav kako ste, jelte, najbolji izbor.

    I na kraju bih samo jednu malu digresiju napravila. Da li je to ista ona dekanica/kuma/stagod za vreme cijeg mandata je PMF tuzen za zlostavljanje na radu???
  • Besna

    24.05.2018 14:30
    http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/154851/Zbog-dugogodisnjeg-mobinga-asistentkinja-tuzila-PMF-ali-i-ostala-bez-posla.html

    Od ovih 11 ljudi koji su se zalili toj istoj dekanici 6 vise ne radi na DBE, PMFu jer je dekanica "uspesno" resila problem. Nije problem samo na fizici, problem je na svim Departmanima i toliko dubok da se plasim da se PMF ne moze sacuvati jer je bahatost uzela maha. Da, Dekan je odgovoran za to! Problem PMFa nije samo problem zaposlenih tamo, nego svih gradjana... stanje na PMFu samo oslikava stanje u drustvu i mi u tome zivimo. Nadam se da na Fizici ima dovoljno redovnih profesora (posto jedino redovni profesori mogu nesto da promene jer su jedini stalno zaposleni, pa im pozicije ne zavise vise od glasova) zdrave pameti, hrabrosti i koji sire mogu da pogledaju celu ovo situaciju. Vi redovni profesori dajte primer i imate ogromnu odgovornost prema studentima i gradjanima i zato je vasa duznost da podrzite Tijanu. Jasno je kao dan da je Dekan ovde u sukobu interesa i to je sramota i nedopustivo je za Univerzitet. Tijana se ovde bori za prave vrednosti, a ko to ne vidi ni ne treba da bude deo Univerziteta. Svaka ti cast Tijana sto si ovo iznela u javnost. Da, to treba da znaju svi gradjani ove zemlje jer imaju pravo na to. A ovaj fakultet blati samo onaj ko je na njegovom celu svojom bahatoscu.
  • Veljko

    24.05.2018 14:28
    Za bosanca
    Naravno da za mlade nema mesta na hemiji,kad su za vise od deset penzionera produzili ugovore o radu.Oni su preko potrebni fakultetu,a Vi deco put pod noge.Odvratno,moj otac je jedva cekao da ode u penziju jer se covek naradio,a ovi sto celog veka nisu nista radili,traze jos.Mala im je mala penzija od 70-80 hiljada,pa sto bi isli,kad ovako po raznim osnovama mogu da imaju i pet puta vise.Katastrofa
  • Dara

    24.05.2018 14:24
    Visoka poslovna škola
    Isto ovako se ponaša i direktorica Visoke poslovne škole strukovnih studija u Novom Sadu. Sada je Škola u minusu.
  • Milica

    24.05.2018 14:18
    odgovor Gagiju
    Svi ovi koji daju podrsku Tijani,su za to da se bave naukom.Ali ne mogu to da rade kad moraju da se bave mediokritetima.Tu je problem.Na PMF-u,departman za fiziku,ima mnogo sjajnih,kvalitetnih ljudi koji su ceo svoj zivot posvetili nauci,i njima ne pada na pamet da se bore za fotelju.Tijana je jos mlada i zeljna promena,jer je i sama shvatila da ovako vise ne ide.A ima jos jedna stvar,a to su pare.Tijana je prilikom predstavljanja svog programa,rekla da ce se odreci direktorskog dodatka u korist nauke,ali isto tako i dati na uvid finansije fakulteta.Tu se vrti ogroman novac.Zato kumi dekanici nikako ne ide u prilog da Tijana bude izabrana,jer ce se videti svi manifetluci,a i nece moci vise da lapaju.Na matemtici ovih problema nema,jer tamo nema ni para.
  • NeZnasStaJeSupernova

    24.05.2018 14:15
    Supernova kaze da treba Tijanu pozvati na odgovornost ako se upise manje studenata (sto se i ocekuje od ove generacije) zbog ovoga. A da razmisli malo da o tome koliko je studenata zbog nje i upisalo taj departman, te da bi njen izbor za direktora i vracanje nekih standarda i kriterijuma na fakultet, dovelo do veceg upisa?
  • Demokrata

    24.05.2018 14:14
    Sada SNS
    Aj sad ovde da glasamo!!!!!
  • PizzaMan

    24.05.2018 14:06
    Liman2
    Pokvarili bi oni i metalni kliker, otrgli su se kontroli totalno. Treba da se ugledate na hemiju zna se ko kosi a ko vodu nosi.
    Kad nešto nije jasno pitaj BRKU on će sam izglasati!!!!!!!
  • Crnogorac

    24.05.2018 14:02
    Podgorica
    Da nam je pokojni Bato Boturović sada živ napravio bi on jednu veliku diskoteku sa bazenom od te vaše zgrade. Srčete plate od 200.000 hiljada i još se svadjate pred ovim jadnim narodom!!!!!!
  • Bosanac

    24.05.2018 13:59
    Bravo
    A šta da radimo sa hemijom koju više niko ne studira a i ko ima završenu ne može da se zaposli jer nije potreban kao takav na tžištu.....
  • Odgovor

    24.05.2018 13:56
    Za supernovu
    Spernova, kazete da je sramno povlacenje po novinama za fakultet, a namestanje pozicija nije sramno? Objektivno, da li je profesorki Prodanovic preostala druga opcija obzirom da je vec sve reseno i samo se krce ljudi koji ne podrzavaju Tijanu i postavljaju se svoji ljudi kako bi bila cista situacija. Takvim razmisljanjem nam nikad nece biti bolje. Samo napred profesorka Tijana!
  • Student

    24.05.2018 13:53
    Promašaj veka
    I ja treba sad da se upisem u ovo javno komunalno preduzece!!!!!
  • Gagi

    24.05.2018 13:47
    Okrenite se struci
    Ostavite se svakojakih priča, ovo izgleda kao pijaca što je neprimereno ovakvim institucijama...nažalost EGZISTENCIJA je u pitanju i to je ono oko čega je sve ovo....
  • Senka

    24.05.2018 13:45
    Departman za fiziku NS - leglo mediokriteta! Oni koji to jos uvek nisu su na sigurnom putu da to postanu jer su ideje i promene jedno veliko ne u ovoj barustini.
  • M&D

    24.05.2018 13:39
    Pogledajte departman za hemiju.Veciti momak i devojka zaposleni kao asistenti samo zato sto su kucni prijatelji sa vaznim covekom sa departmana za hemiju.O njihovoj prepotentnosti suvisno je i govoriti.A maturski rad u gimnaziji su radili kod nejgove majke koja je gle cuda bila profesor u gimnaziji koji su oboje pohadjali.Nevidjena bruka
  • kum

    24.05.2018 13:38
    kum
    A od kume, FOTELJA ,direktora Departmana za fiziku !
  • ..

    24.05.2018 13:38
    ..
    Meni je ovo strasno da citam. Profesorku Tijanu znam i znam kakav je borac, koliko je pozrtvovana, postena i koliko je samo posvecena poslu. Ovo ne zasluzuje, a o ovim namestanjima nemam reci! Ove dve su prevrsile svaku meru, da smenjuju radnike koji su podrzali profesorku i daju primer kako ce drugi zavrsiti ako je podrze?! Tuga, nadam se da ce i drugi otvoriti oci i videti sta ih ceka ako izaberu kumu za direktorku! Opametite se ljudi! Ne prodaj te se!
  • Supernova

    24.05.2018 13:34
    Sramno je da se ovakve vesti provlace kroz medije. Nije u pitanju ni mesto Rektora ni Dekana, vec tamo nekog direktora Departmana.... Direktor Departmana upravlja Departmanom, pa zasto onda niko ne obraca paznju na to kako je kolektiv glasao? Rezultati +5 (prof. Cvejic) i -2 (prof. Prodanovic) sve govore.... Prica se o nekom pritisku, a upravo smo svedoci medijskog pritiska prof. Prodanovic i "hajke" koja nanosi licnu stetu svim akterima, a isto tako i neprocenljivu stetu samom Fakultetu i Univerzitetu i to u sred kampanje upisa novih studenata. Prof. Prodanovic je godinama na celu Marketing tima PMF-a i jako dobro zna sta sve moze medijima da se postigne. Pitam se samo da li ce je iko pozvati na odgovornost ako opadne broj upisanih studenata ove godine? Ipak se licni benefiti prof. Prodanovic stavljaju ispred interesa institucije, a pre svega studenata zbog kojih prof. Prodanovic kaze da je tu.
  • Peter

    24.05.2018 13:34
    Sta reci za fakultet na kom je zavrsavanje odredjenog nivoa studija u inostranstvu mana, a ne vrlina? Na svakom normalnom univerzitetu je to uslov za napredovanje, medjutim ovde nailazi samo na osudjivanje i prevrtanje ocima. Ove osobe su izopstene iz kolektiva, vrlo su neomiljene iako imaju daleko bolje biografije od 90% onih koji nisu videli dalje od "plave zgrade", ali eto, oni su se ucaurili i ostvarili emotivne veze koje su vrlo uobicajene medju "prirodnjacima". Redovni profesori i docenti se biraju po prijateljskim vezama bez ikakvog redosleda i smisla dok kvalitetni ljudi came sa nekim mizernim zvanjima i cekaju istek ugovora. Cilj vecine zaposlenih (izuzmimo nekolicinu mladjih) ove ustanove je cista licna korist bez ikakvog cilja za unapredjenje fakulteta i podizanje na neki savremeniji i konkurentniji nivo, a svaka ideja za bilo kakvu modernizaciju docekana je kolutanjem ociju. Tijana do pobede!
  • KoSmeDaSeBuni

    24.05.2018 13:34
    “Zaposlili smo te, dali smo ti stan, dali smo ti platu, a ti nezahvalan! “Tipicni odgovori na nekog ko se buni na nepravilnosti. Brkate loncice gospodjo! Zena je izabrala da prihvati posao na pmf-u i odbila da prihvati posao u usa, stan je kupila na kredit od univerzitetske fondacije uz samo neke pogodnosti, kao jedna od mladih naucnika koji su konkurisali za te stanove, a platu prima za posao koji radi i za kvalifikacije koje ima.
  • Ja

    24.05.2018 13:31
    Ja
    Kumooo kumo, mozes sad da pricas sta hoces kako nije smenjena zbog glasa, ma da, vazi.
    Profesorki Tijani sva podrska da se izbori i izdrzi ovaj pritisak i napade, samo jer zeli postene izbore
  • Draga zeljka

    24.05.2018 13:28
    Šta priča ova žena
    Draga Željka,

    Cela katedra vaše kume je bila protiv izbora vas za direktora. Ipak ona je glasala za vas i potom obrazložila svoju odluku - šef katedre ne mora da sluša katedru.

    Na sve to postavlja se pitanje i gomilanja funkcija - zašto je dekan istovremeno i šef jedne od katedri? Zar nema neko drugi ko bi to mogao da obavlja? Nije li etički odstupiti od te funkcije?

    A to što vas je neko podrzao u kandidaturi nikako ne znači da ima ikakvu nameru da glasa za vas. Pa dao vam je samo pravo da se takmičite. To je fer. Sve ostalo je ucena.
  • Laz

    24.05.2018 13:24
    Ne okrecite istinu
    Strasno kako svaka prica moze da se preokrene! Kakvi stanovi su dobijani?! Ljudi su kupili te stanove samo sa nesto povoljnijim cenama, kakvi su vam to price?! Ne obmanjujte narod! Sramota!
  • Agronom

    24.05.2018 13:20
    Ukratko: Tijana se nije trebala vraćati iz Amerike u ovu ludnicu. Tamo je imala sjajne prilike i daleko bolju perspektivu i u nauci i u životu. Ali to je tako kad se neko tvrdoglavo trudi da ispravlja krive drine... Nekad se ne isplati. U ovoj nazovi državi nikad neće biti bolje. NIKAD! Tijana, pakuj pinkle - šibaj u ceo svet. Pusti kume neka zatucavaju studentima mozgove metodologijama i pedagogijama iz 19. veka. Pusti... Ne vredi živaca... Život je napolju, ovde je štrokava žabokrečina.
  • Novosadjanka

    24.05.2018 13:18
    Tamte za kukuriku
    Boze kako je ova zena,cenjena prof.Cvejic pazljiva, cudo jedno.Vrlo je simpaticno to sto je ona glasala za produzenje dvojici kolega(koji su trebali da idu u penziju,vrlo skromnih akademskih ostvarenja),a bas oni su onda na vecu glasali za nju.Tamte za kukuriku
  • PMF

    24.05.2018 13:00
    Sacuvajmo PMF
    U eri svega ovoga sto se desava na PMF-u,u planu je da se pokrene stranica na fejsu"SACUVAJMO PMF" gde ce moci da se u Inboks salju sve nepravilnosti potpuno anonimno,koje ce biti prosledjivane medijima,Svaka informacija ce biti polazna tacka ,koju ce oni da istraze i objave.Mislim da je to preko potrebno,kako bi smo zajedno ocistili tu zabokrecinu,i SACUVALI PMF,narednim generacijama.Okupice se studenti,bivsi,sadasnji,profesori i svi ostali gradjani koji zele da sacuvaju osnovni stub drustva a to je UNIVEZITET.
  • Standardna priča

    24.05.2018 12:52
    Standardna priča na srpskoj akademskoj sceni, kako se pojavi neko sa jakim referencama odmah ga treba saseći u korenu i mesto njega na poziciju turiti nekog lošijeg...
  • Informisana

    24.05.2018 12:50
    Kuma nije dugme
    Glasanje je bilo tajno.Kako ste sigurni prof.Cvejic da je Maja Stojanovic glasala protiv odluke Vase katedre,a druga stvar,ako se pozivate na to da se ona oglusila o odluku katedre,katedra na kojoj je Vasa kuma dekan je izricito bila protiv Vas,a VASA KUMA JE NA VECU GLASALA ZA VAS.Argumenti su Vam smesni i ne prilice jednoj"uglednoj "profesorici

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna